היום זה קורה!
באו לתרום דם היום (26.5) בבית הכנסת 'פייגנסון', רח' השושן 24, נופי אביב, בית שמש
בחסות מגן דוד אדום, בין השעות: 22:30 – 17:30
מגיל 18 (17 עם אשור הורים),
כיבוד קל לכל תורם!
**מקומות נפרדים לנשים ולגברים בהתאם לביקוש
**לא לשכוח להביא תעודת זהות!
פרטים להסעות: יוסי 054-7637025
לפרטים נוספים: דבורה 054-7826332
תמונה מתוך מאגר pixabay.







