לאחר סופ"ש בוער במיוחד, הוסרו ההנחיות המיוחדות של משטרת ישראל וכיבוי אש ובמועצה האזורית מטה יהודה חוזרים לשגרה מלאה .
במהלך השבוע עובדי המועצה ימשיכו לפעול יחד עם תושבי קיבוץ הראל לשיקומם עד לחזרת התושבים לבתיהם.


ניב ויזל, ראש המועצה וצוות החירום של המועצה: "תושבי הראל מחולקים לשלושה בתי מלון במטה יהודה, הילדים והנוער מוסעים למסגרות החינוך ואנחנו מסייעים למשפחות שביתן נשרף.
תודה לתושבי מטה יהודה ותושבי ישראל על הסיוע ורוח ההתנדבות". 

 

קרדיט צילום: אוהד רפאלי