אופיר אלקלאי תושב קיבוץ הראל, משבח את לוחמי האש וכוחות הכיבוי וההצלה: 
" חלק גדול מהקיבוץ שלי נשרף אמש 
ונגרם נזק אדיר לסביבה ולטבע מסביב.
למרות שאת לוחמי האש אני מכיר שנים רבות.
אך אתמול כאשר האירוע הגיע לביתי בקיבוץ הראל ראיתי מקרוב באיזו מסירות לוחמי האש פועלים להצלת חיים של תושבי הקיבוץ בפינוי ילדי הגנים ועוד.
והכל במאמצים בלתי פוסקים להצלת בתי הקיבוץ תוך סיכון חייהם.
וכעת הם פועלים לכיבוי המוקדים האחרונים
והכל תוך התמודדות עם זיהום אוויר חמור מאוד של אסבסט שנשרף.
לוחמי האש בשם תושבי הקיבוץ אנו כולנו מצדיעים לכם ומודים לכם מכל הלב 
וכולי תקווה שמדינת ישראל תדע להוקיר אתכם בצורה הכי טובה שיש גם בימים של שגרה
שנדע כולנו ימים טובים!"

תמונה באדיבות דובורת חילוץ והצלה