8 צוותי כיבוי והצלה בפיקוד מפקד כבאות והצלה תחנת בית שמש, פועלים כעת בארבעה מוקדי שריפה גדולים באזור בית שמש.
מוקד גדול בכניסה לכפר אוריה, מוקד ביער הנשיא, מוקד בישוב גיזו, מוקד בסמוך לפסי הרכבת בבית שמש.
למקום הוזנקו שישה מטוסי כיבוי עם חומרים מעכבי בעירה.
בנוסף צוותי כיבוי רבים מכל רחבי המחוז ומחוזות נוספים מוזנקים כרגע למקום.
עומסים כבדים, כביש 44 נחסם לתנועה מצומת שמשון לצומת אשתאול בשני הכיוונים.
שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.
יש לנסוע לדרכים חלופיות.
עדכונים נוספים בהמשך במידת הצורך!
קרדיט תמונה: אוהד רפאלי






