בפגישה בין ראש העיר לראש אכ"א סוכם על שיתופי פעולה נרחבים בין העירייה לבין צה"ל.
ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, אירחה אתמול בלשכתה את ראש אגף כוח אדם בצה"ל, האלוף מוטי אלמוז. בפגישה השתתפו גם סגן ראש העיר משה שטרית, ראש חטיבת התכנון היוצא תא"ל ערן שני, ראש חטיבת התכנון הנכנס אל"מ אמיר ודמני, ראש ענף קידום אוכלוסיות בחיל החינוך והנוער סא"ל מיקה גולדשטיין, וראש מנהלת מגורים בצה"ל סא"ל ינון פרסיקו. בפגישה נדונו שיתופי פעולה עתידיים בין עיריית בית שמש לבין צה"ל, ובכלל זה בניית שכונת מגורים לאנשי קבע, העברת משרדי מנהלת המגורים הצבאית לבית שמש, ומגוון תוכניות למתגייסים בני העיר.
האלוף אלמוז וצוותו הביעו התעניינות רבה באפשרויות לשיתופי הפעולה, ושיבחו את ראש העיר ואת צוותה על פעילות חברתית ארוכת שנים מול זרועות צה"ל המגוונות ובחברה הישראלית בכלל.






