ראשת העיר בית שמש, הגב' עליזה בלוך פתחה את חגיגות ל"ג בעומר בעיר בהדלקה יחד עם ילדי הגיל הרך במוסדות הרב כץ בעיר הוותיקה
באירוע השתתף גם חבר המועצה הרב שלמה ברילנט ומזכיר המוסדות הרב משה ניימן וכמובן נשות הצוות החינוכי.




פורסם בתאריך: 22/05/2019 15:11
ראשת העיר בית שמש, הגב' עליזה בלוך פתחה את חגיגות ל"ג בעומר בעיר בהדלקה יחד עם ילדי הגיל הרך במוסדות הרב כץ בעיר הוותיקה
באירוע השתתף גם חבר המועצה הרב שלמה ברילנט ומזכיר המוסדות הרב משה ניימן וכמובן נשות הצוות החינוכי.



