בעקבות התפרצות מחלת החצבת בעיר - בכל יום שני בשבוע תעמוד ניידת למתן חיסונים נגד מחלת החצבת, בשכונת חפציבה
החל מהשעה 16:00 עד השעה 19:30, לכלל התושבים
מתחילים ביום שני הקרוב 20.05.19.
קרדיט: מאגר.pexels
פורסם בתאריך: 15/05/2019 10:48
בעקבות התפרצות מחלת החצבת בעיר - בכל יום שני בשבוע תעמוד ניידת למתן חיסונים נגד מחלת החצבת, בשכונת חפציבה
החל מהשעה 16:00 עד השעה 19:30, לכלל התושבים
מתחילים ביום שני הקרוב 20.05.19.
קרדיט: מאגר.pexels