בעקבות התפרצות מחלת החצבת בעיר - בכל יום שני בשבוע תעמוד ניידת למתן חיסונים נגד מחלת החצבת, בשכונת חפציבה
החל מהשעה 16:00 עד השעה 19:30, לכלל התושבים
מתחילים ביום שני הקרוב 20.05.19.

 

קרדיט: מאגר.pexels