עונת הרחצה כבר החלה ומשפחות מכל האזור מגיעות לפקוד את הבריכות האזוריות.

לידיעת התושבים, אף על פי הפרסומים פתיחתה של בריכת ליאון שריגים אשר הייתה אמורה להתקיים מחר (רביעי) תדחה ליום שישי 17 במאי, 

הבריכה ממוקמת בישוב ליאון בהנהלת עוזי מדיוני והאחראית הגב' יפה גוב ארי אשר מתפעלת את המקום. 

האווירה במקום היא כפרית ובתית ולכן גם האטרקציות בהתאם, משחקי פינג פונג, כדורת ועוד' 

כמו כן ברוב ימי שלישי תתקיים שחייה לילית עם הקרנת סרט לילדים, ולילות לבנים.

 

הנהלת הבריכה כבר מצפה לפגוש ולהתחיל לפתוח אתכם רשמית 

את עונת הרחצה.