אמש השתתפה ראש העיר בפתיחת הסניף החדש בבית שמש של Shecodes, ארגון ללא מטרות רווח המעביר הכשרות לנשים בתחום ההייטק ללא תשלום. מטרת הארגון היא להגדיל את מספר הנשים המתכנתות בשוק ההייטק, ולקדם שוויון חברתי על ידי הנגשת לימודים טכנלוגיים לכל אשה באשר היא, ללא הבדלי תרבות ורקע כלכלי או השכלתי. 

ראש העיר, עליזה בלוך כתבה על חשיבות פתיחת הסניף ומשמעותו בחשבון הפייסבוק שלה ועודדה נשים נוספות להגיע: "אני רואה בפתיחת הסניף החדש אבן דרך נוספת בהפיכתה של בית שמש לעיר העתיד של ישראל, עיר שמשלבת תעשייה מתקדמת ומקומות תעסוקה ברמה גבוהה עם עשייה חברתית, תוך שיתוף פעולה של כלל האוכלוסיות המגוונות בבית שמש. פתיחת הסניף נעשתה תוך שיתוף פעולה בין המנכ"לית ומייסדת Shecodes, רותי פולצ'ק, והבעלים של מתחם Team-Up בבית שמש, מאיר ודנה רייך. תודה גדולה למנהלת המחוז דפנה ארמון שהשתתפה בערב השולחנות העגולים שערכנו וקידמה את הנושא במרץ. תודה ובהצלחה גדולה גם לדלית נבון-סיבוני ולבת-עמי בלסן, מנהלות הסניף החדש. אני מברכת את כל העוסקות במלאכה, וקוראת לנשות בית שמש להצטרף ולהתקדם יחד לעבר העתיד הגדול העומד בפתח".