פרוייקט המעורבות החברתית, 'שבוע טוב' בבית שמש, נפתח זו הפעם השלישית.
בני נוער מוזמנים לפעילויות חברתיות לשבוע אחד בקיץ, מראשון עד חמישי - 28/07-01/08 כ"ה תמוז- א' אב.
שבוע שבו מתחלקים לקבוצות ובכל יום עושים התנדבות אחרת בכל בית שמש.
השבוע מיועד לבוגרי כיתה ח' ובוגרי כיתה ט' בכל בית שמש.
בנוסף יש פעולות מעניינות בנושאי המעורבות החברתית והחברה הישראלית כשעיקר השבוע עמוס בהתנדבויות.
השבוע טוב לא עולה כסף, רק דורש מצב רוח התנדבותי: "שלום לכולם! עולה ל- ט'? עולה ל- י'?
'שבוע טוב' חוזר בפעם השלישית הקיץ *ובגדול!*
נפתחה ההרשמה ל'שבוע טוב' בית שמש! שתפו עם חברים!
כל מה שצריך לעשות כדי להיות שותפים זה להרשם בקישור
ואנחנו ניצור איתכם קשר
התאריכים של השבוע:
28.07-01.08 | כ'ה תמוז- א' אב

שימו
מס' המקומות מוגבל - מהרו להרשם
לפרטים נוספים:
הדר- 052-3507052
יונתן-054-2216147
נעמה-050-9941951"