ערב ההייטק השני - שלב הביצוע.
אמש נערך הערב השני בנושא כיווני פעולה בתחום ההייטק בעיר וכך כותבת ראש העיר ד״ר עליזה בלוך בעמוד הפייסבוק שלה: ״ארבעה חודשים חלפו מאז המפגש הראשון של מעגלי חשיבה לגבי כיווני פעולה בתחום ההייטק. מאז התכנסו תושבים ויזמים, עיבדו את הרעיונות, ואמש התכנסנו שוב בקבוצות עבודה כדי לעדכן ולהמשיך את תהליך הפיכת בית שמש לעיר העתיד גם בהייטק. על הפרק: קידום מתחמי עבודה משותפים, הכשרות מרוכזות, הקמת מרכז אקדמי והצבת בית שמש על מפת האד-טק העולמית.
כתבנו חזון ודרכי פעולה, וכעת קבוצות העבודה ימשיכו לשקוד כדי להפוך את החלום - למציאות.״







