שכנות טובה יוצרת שיתופי פעולה מצויינים.
עקב מחסור במנות דם, אנו מזמינים את הציבור לתרום דם ביום התרמה שייערך ביום רביעי 15.05.19 במרפאת ביג שמשון של הכללית בקומה 3.

רוצים להיות שותפים? שתפו את ההודעה שעוד נשים יידעו על ההתרמה.