בשעה זו מתנהל טקס יום הזיכרון באנדרטת השבעה אשר ברח' השבעה בבית שמש. האנדרטה לזכר נופלי מלחמת ששת הימים. הטקס מתקיים במעמד ראש העירייה וחברי מועצת עיר, אישי ציבור ופעילים חברתיים. את הטקס מנהלת חבורת צעירי תנועת הצופים אשר זו השנה השלישית משתתפת באירוע. בטכס נוכחים בני המשפחות השכולות אשר בעוד שעה קלה יתייצבו לטקס המרכזי באנדרטה העירונית. מורלי אלברט, אוחיון חיים, דוב אופנהיימר, עמר אלברט, גילה יוסף, קריספל פנחס ויצחק ממן הם שבעת החללים על שמן קרויה האנדרטה. חבר מועצת לשעבר מר ריצ'רד פרס אומר בעצרת: שעחנו את הלוחמים האלה, אני מודה למיכאל קריספל בנו של אחד הנופלים אשר יחד עם חבורת פעילים מקומיים הרים את הנס והוביל לקיום הטקס.". פרס פנה לראש העירייה לא לשכוח את האנדרטה הזו ולהמשיך לטפח את המסורת הנבנית מסביב לאנדרטה.
בטקס נישאו תפילות יזכור ופרק תהילים. משה שיטרית סגן ראש העירייה ומ"מ נשא דברי נחמה למשפחות השכולות במקום ראש העירייה אשר נבצר ממנה להגיע בשל טקס מקביל באותה שעה. הטקס הסתיים בשירת התקוה.
שמשנט







