אתמול ביקרה ראש העיר, הגב' עליזה בלוך עם חבר מועצת העיר מר ישראל מנדלסון במפעל פעמית סטור, המייצר מוצרי אריזה וכלים חד פעמיים. חלק מהעובדים במפעל הם פגועי נפש משוקמים, והנהלת המפעל מתייחסת אליהם בצורה מכבדת ושוויונית.

ראש העיר, עליזה בלוך :"כבר בכניסה קיבלה אותי יסמין, בוגרת מגמת הניהול העסקי שייסדתי בעבר כאשר ניהלתי את בית הספר ברנקו וייס בבית שמש. רציתי להצמיח תלמידים שיהיו מנהיגי העתיד שלנו בתחום העשייה, ואני שמחה מאד לראות את פירות ההשקעה. מגמת הניהול העסקי קיימת בבית הספר גם היום וברמה לימודית גבוהה מאד.
ראיתי תעשייה מצליחה עם עשייה חברתית המספקת תעסוקה ופרנסה לתושבי בית שמש, בכללם עובדים חרדים, ומהווה חלק חשוב במנוע הצמיחה הכלכלי שאני עמלה לקדם כדי להזניק את בית שמש קדימה. עבורי זו מתנה יפה ומרגשת ליום העצמאות שיחול השבוע".