מנהל בית הספר ברנקו וייס, אבי אור החליט לצאת לשנת שבתון, 

היום כינס מנהל ברנקו וייס את צוות המורים והמורות והודיע כי הוא יוצא לנוח שנה בנפאל

מצוות בית הספר נמסר כי "זה בא הפתעה, אנחנו מאוד אוהבים את העבודה איתו וחבל לנו, הוא מנהל שממש נותן את כל כולו בעבודה פה ומאוד נהנו לעבוד איתו "

מחר יצא מכרז למחליפו באתר ברנקו וייס.

נאחל לו המון הנאה ומנוחה ובהצלחה למחליפו בשנת השבתון.