זו השנה השלישית שיתקיים טכס זיכרון באנדרטת השבעה בפאתי בית העירייה הישן ברח השבעה. מדובר באנדרטה העירונית המרכזית, הנושאת את שמות חללי מלחמת ששת הימים בני בית שמש.
ביום הזיכרון לפני כשלוש שנים, יזם מיכאל, בנו של אחד הנופלים, פנחס קריספל קיום טכס זיכרון במקום. מאז הקמת האנדרטה העירונית החדשה, בפאתי רח' האלה, למעשה האנדרטה הזו חסרת תוכן זיכרון.
בשנה שעברה נרתם חבר מועצת העיר שלום אדרי שבסיועו האדיב טופחה באופן ממשי הרחבה והותאמה לטכס זיכרון ממלכתי. במקום הונפו דגלים, הוצב נר זיכרון, הובאו צמחים דוגללה כל הרחבה.
גם השנה בערב יום הזיכרון, כשעה אחת לפני הטכס המרכזי ברחבת האנדרטה עירונית יתקיים טכס זיכרון באנדרטה. בטכס משתתפים חניכי תנועת הצופים שגם מנהלים את הטכס .
הטכס השנה יתקיים במעמד ראש העירייה וחברי מועצת העיר.
תמונה מטכס הזיכרון תשע"ח







