להקת בין השמשות טסה לייצג אותנו בדרום אפריקה, סגן ומ"מ ראש העיר, משה שיטרית:
"אתמול נפרדתי מחברי להקת בין השמשות שיצאו לייצג את העיר בית שמש בסדרת הופעות בקהילה היהודית בדרום אפריקה לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות.
נמשיך לתמוך בגופי תרבות חשובים כמו הלהקה, נקדם את פעילותם ונחזק אותם.
אני מודה לראש העיר עליזה בלוך על התמיכה והעידוד.
שיהיה לכולנו שבוע שקט ורגוע."






