מחכים שעות על גבי שעות בתחנה לאוטובוס? , מיואשים מהתחבורה הציבורית? 

אז יש לנו בשורה משמחת בשבילכם, 

המכרז להפעלת תחבורה ציבורית באשכול בית שמש חודש וייסגר בימים הקרובים, כפי הידוע מכרז התחבורה הציבורית היה סטטי זמן רב בשל מחלוקת משפטית ועל כן גם השיפורים הנחוצים לעיר שמכפילה את עצמה בשנים האחרונות ללא שינוי התחבורה הציבורית בהתאם.

כזכור המכרז פורסם בעבר אך השתהה בשל דרישות הממשלה כאשר חברות שהתעניינו פנו לבית המשפט בטענה כי תנאי המכרז אינם מאפשרים רווח בשל עלויות גבוהות ומשאירים את המכרז לחברות גדולות בלבד, במהלך החודש הנוכחי חודש המכרז ועתיד להיסגר בתאריך 6/5 ולאחר מכן תתכנס ועדת המכרזים במשרד התחבורה לדון בנידון.


צילום באדיבות סופרבוס