תושבי בית שמש שבוע טוב ובשורות טובות לכולנו! בשבת האחרונה הייתה אזעקה בבית שמש, האזעקה הייתה אזעקת שווא. ע"פ הנחיות פיקוד העורף בשלב זה אנחנו נמצאים במצב שגרה. הלימודים מחר יתקיימו בע"ה כרגיל בכלל מוסדות החינוך- כמובן שנודיע על כל שינוי אם יהיה. המקלטים העירוניים ערוכים ומוכנים במידת הצורך לקליטת התושבים ומצורפת רשימתם. https://www.betshemesh.muni.il/100161
במידה וישנו עדכון לגבי המקלטים העירוניים שרשימתם מצורפת אנא עדכנו מיידית את מוקד 106- פשוט מטלפנים 106 ומבקשים את העיר בית שמש. בנוסף, פזורים ברחבי העיר מקלטים וחדרים ממוגנים השייכים לוועדי הבתים (אם המקלט שאתם מכירים לא נמצא ברשימה ככל הנראה הוא שייך לוועד הבית) אם יש צורך בסיוע בכל הקשור למקלטים אלה אנא עדכנו את מוקד 106 ואנו ערוכים לסיוע מיידי וכל הכרוך בכך. צוותי העירייה ובכללם צוותי הביטחון הרווחה המוקד והלשכה זמינים עבורכם. שיהיה לכולנו בשורות טובות אגף הביטחון עיריית בית שמש







