תושבת העיר בית שמש, עדי מלכה, מונתה למנהלת מתנ"ס 'לב העיר' זינמן.
היום (רביעי) החלה את עבודתה במתנ"ס, כזכור מלכה עבדה בשנתיים האחרונות בעמותת 'קהילה' כחברה בצוות הפדגוגי של רשת המעונות וניהלה את מעון ניצן בנווה מיכאל (רוגלית) .
כעת היא מצטרפת אל צוות הנהלת המתנסים בעיר כאשר יש לה רקע נרחב בעשיה ציבורית וחברתית.
מאחלים בהצלחה בדרך ובתפקיד החדש.







