סמוך לשעה 10:00 הבוקר דווח על פועל בניין באתר הבנייה של העיר כבן 40 שנפל מגובה ברחוב בן איש חי בבית שמש,לאחר שנפל לרמפה בגובה של 4 מטרים לערך, נשלחה 

חוליית יל״מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) בפיקודו של מפקד יל״מ בית שמש, רשף יוסי אסרף הוזנקה למקום, ובאמצעות אלונקה ייעודית חילצו אותו והעבירו אותו להמשך טיפול רפואי.

נסיבות ואופי המקרה בבדיקה, ע״פ גורמי רפואה מצבו של הפצוע הוא בינוני עד קשה.