ראש העיר הגברת עליזה בלוך נפגשה אמש בבית שמש עם נשיא התאחדות התעשיינים הישראלי, שרגא ברוש, וצוותו הכלכלי-ביצועי. הפגישה עסקה בדרכים לעודד הבאת תעשייה מתקדמת לבית שמש, נושא אשר היא משקיעה במטרה להזניק את כלכלת העיר, התעסוקה ופרויקטים משותפים לתעשייה ולקהילה. "התאחדות התעשיינים תסייע לנו למשוך לעיר מפעלים חדשים, ואנו נקדם את הנושא מול משרדי הממשלה השונים לגבי תמריצים והטבות. בנוסף, נפעל יחד לקידום תעסוקת חרדים ושילובם בתעשייה ונקדם מודל להקמת מרכזים להכשרה מעשית לתעשייה, אני מודה לצוות המסור של העירייה העוסק בכך, ובראשם לחבר מועצת העיר מר ישראל מנדלסון המקדם את הנושא במרץ רב" כתבה בדף הפייסבוק שלה .