לוחמי האש מתחנת בית שמש, במחווה מרגשת במיוחד לחג הפסח למשפחת יוסף, שביתם ברחוב חזון איש בעיר בית שמש נשרף בנובמבר אשתקד.

לאחר שיקום ושיפוץ הבית מנזקי השריפה, נכנסו המשפחה בערב הפסח לביתם, לוחם האש אלמוג אדרי שפעל בזירה והיה חלק בפעולות חילוץ הלכודים באותו אירוע, הבטיח למשפחת יוסף שכאשר הם יחזרו לביתם הוא יגיע להתקין להם גלאיי עשן מצילי חיים כדי למנוע ולהתריע על שריפות וכך היה.

בחמישי האחרון אלמוג ועוד מספר לוחמי אש הגיעו ביוזמתם לבית משפחת יוסף, התקינו להם גלאיי עשן והעבירו להם הדרכה קצרה על משמעות הגלאים והצורך בהם, נרשמה התרגשות רבה בקרב המשפחה.

יישר כוח!

ליחי בן לולו | דובר תחנה איזורית בית שמש.