"תושבי בית שמש היקרים,
צוות העיריה עשה מאמצים גדולים מאוד לנקות לקראת ערב פסח.
נערכנו, בהתאם למדיניות ראש העיר ד״ר עליזה בלוך, יחד עם מר שמואל גרינברג המשנה לראש העיר וממונה שפ״ע ל׳מבצע פסח׳ שפורסם מראש ושיתפנו בו אתכם, תיגברנו קווי איסוף אשפה וניקיון, נערכנו עם חביות לביעור חמץ ב 100 מוקדים בעיר, וניקינו ממש עד כניסת החג.
קיבלנו מתושבים תגובות מדהימות וכיף לקבל הכרת הטוב מתושבינו היקרים.
אנחנו יודעים שהמלאכה עוד רבה ונמשיך ונשפר.
צוותי הנקיון המסורים עובדים גם במהלך חול המועד.
אנו רואים בניקיון העיר משימה משותפת של העירייה ושל התושבים ומבקשים שיחד נעשה מאמץ גדול להמשיך לנקות ולשמור על מה שנוקה, כדי שהעיר שלנו תמשיך להיות נקיה ויפה ונעימה לכולנו.
תודה! וחג כשר ושמח.
מירה מינס,
מנכ"לית העירייה וצוות עובדי עיריית בית שמש"







