בשעה טובה בראשון בבוקר(14.4) הושק הקו החדש של חברת סופרבוס 'קו 4 ', בנוכחות ראש העיר הגברת עליזה בלוך, סגן ראש העיר שמוליק גרינברג ,צחי נווה וראשי חברת סופרבוס בעיר.
הקו אשר התחיל את נסיעותיו הראשונות אתמול, יהיה קו מאסף אשר יחל את נסיעתו ממסוף ביג לרמה ג ויעבור דרך שכונת המשקפיים ורמה א.
במרבית המסלול יעבור הקו דרך הכביש העוקף 3855, ולא יכנס לתוך שכונות העיר ויצור חיבור מהיר בין רמה א ורמה ג למרכז המסחרי ביג, לתחנת הרכבת של בית שמש ולמתחם התעשייה ברחוב יגאל אלון.
בחברת סופרבוס בירכו על כניסתו לפעילות של קו 4 החדש אשר ייתן שירות לכל תושבי השכונות רמה א, שכונת המשקפיים ורמה ג וייסע בתדירות גבוהה, בדומה לקווים נוספים בעיר; יחל את פעילותו כל בוקר החל מ 5:10 ועד השעה 23:50 ויעבור בממוצע בכל 20 דקות.
מחברת סופרבוס נמסר : "קו 4 החדש מצטרף לעוד 20 מסלולי קווים בעיר בית שמש ובסביבתה. יחד עם משרד התחבורה ועיריית בית שמש, אנו משקיעים את מירב המאמצים ביצירת פתרונות תחבורה נוחים עבור תושבי השכונות החדשות בעיר והכל תוך נסיעה מהירה ובטוחה"
"אני מודה למחזיק תיק התחבורה, חבר מועצת העיר שמוליק גרינברג, על עבודתו המאומצת, וכן למשרד התחבורה ולחברת סופרבוס שעובדים יחד אתנו על שיפור התחבורה הציבורית בבית שמש. אנו ממשיכים בעבודה משולבת להמשך שיפור השירות הכולל לתושבי העיר, כפי שמגיע לכם". כתבה ראש העיר בדף הפייסבוק שלה
לפרטים נוספים – אתר כל-קו >>> https://bus.gov.il
טלפון >>> 8787*







