אתמול אירחה עליזה בלוך, ראש העיר את מפקד מחוז ירושלים הנכנס של משטרת ישראל, ניצב דורון ידיד, יחד עם מפקד תחנת בית שמש סנ"צ רונן גורש ויו"ר סיעת הליכוד, חבר מועצת העיר שלום אדרי. בנוסף נפגשה עם מנכ"ל הרשות הלאומית לביטחון קהילתי דני שחר, ראש אגף מניעה ברשות ד"ר ימית אלפסי וראש אגף מחקר ד"ר אריאל כדורי.
"שוחחנו על אתגרי הביטחון בעיר ועל העבודה המשותפת של העירייה עם המשטרה והרשות לביטחון קהילתי, ונמשיך כמובן בשיתופי פעולה הדוקים ומתמשכים למען בטחון תושבי בית שמש" כתבה בדף הפייסבוק שלה.







