16 אוהדות חדשות לבית שמש
עליזה בלוך:" נפגשתי הערב עם 16 נשים ממנהיגות הפדרציה היהודית של ניו-יורק, ביניהן הנשיאה לשעבר של הפדרציה וראשי מגבית גיוס המשאבים של הארגון. נשות הפדרציה נמצאות בארץ בסיור לימודי, ובין השאר הן ביקשו לפגוש נשים מובילות בחברה הישראלית. בפגישה השתתפה גם חוי ארנפלד, תושבת בית שמש המובילה מיזמים של השכלה אקדמית לנשים חרדיות, ושתינו סיפרנו לנשות הפדרציה את סיפורינו האישיים ופרשנו בפניהן את החזון שלנו. סיפרתי בהרחבה את סיפורה הייחודי של בית שמש והצגתי נתונים ואת תוכנית העבודה שלי לחמש השנים הקרובות. נשות הפדרציה הביעו התעניינות והתפעלות רבה מהסיפור המרתק של בית שמש. מפגש זה הוא עוד חולייה במאמצים שאני עושה לקראת הפיכת בית שמש לעיר העתיד של ישראל. נשות הפדרציה יהיו מעתה מליצות יושר של בית שמש בארה"ב וברחבי העולם ויסייעו בהבאת משקיעים, גיוס משאבים ומיתוג העיר כמקום שטוב לחיות בו וכדאי להשקיע בו"
לנו נשאר, לאחל שירבו מפגשים כאלה, שיחשפו עוד ועוד את עירנו המיוחדת







