ילדי בית ספר ז'בוטינסקי נהנו מפעילות חווייתית של מדרשת בית שמש בשיתוף עם "זהות- איגוד המרכזים". 
בנות השירות לימדו על 'ליל הסדר' ומנהגיו, והילדים התנסו בעצמם באפיית מצות- רידוד, חירור וטעימה.
אווירת החג הורגשה באוויר, הילדים חוו, טעמו ונהנו!