ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך היום במאמץ שכנוע כמעט אחרון בחברת נתיבי ישראל. הפגישה נקבעה במטרה לנסות להגיע להכרעה בניסיון לחפש רעיון חלופי לסלילת כבש 38 בקרבת תל בית שמש. אל ראש העירייה מתלווה הממונה על התיירות חבר מועצת העיר צבי ווליצקי.
אפרת כהן פלאם מובילת המאבק נגד ביתור התל "כי ביתור התל ע"י הכביש- ייעשה נזק בלתי הפיך". לדעתה יש אפשרויות אחרות!! פלאם מסבירה למה לדעתה צריך לחפש חלופה אחרת מאשר לבתר את התל. "בחפירות החדשות, בשכבה מימי יאשיהו נמצא האליל הביתי המצרי בס, נתוץ ראש עוד נמצאו -המון המון צלמיות קטנות מנותצות ראש בכמויות כל כך גדולות שאין ברירה אלא להבין שיש פה יד מכוונת וכך אפשר לראות באופן מוחשי את מה שאנחנו קוראים לו היום "רפורמת יאשיהו". ואלו רק חלק מהפריטים המדגישים למה יש חשיבות לשימור התל.
מה קרה בפגישה היום? מן הסתם נדע בשעות הערב כאשר תעלה עליזה בלוך פוסט לדף הפייסבוק שלה.
זה המקום להזכיר למורי הדרך בעיר שביום ראשון הקרוב יתקיים סיור בתל עם יורם חימי מנהל החפירות בחלק הצפוני של התל.







