המנצחת הגדולה בבחירות אלו, היא בית שמש אשר זכתה בשלושה נציגויות משלושה מפלגות שונות,
ראש העיר עליזה בלוך ברכה את הנבחרים באתר הפייסבוק שלה: "אני רוצה לברך בשמחה ובחום את הנציגות החדשות של בית שמש בכנסת, קטי שטרית (ליכוד) ועומר ינקלביץ' (כחול-לבן), ואת ראש העיר לשעבר משה אבוטבול (ש"ס) שאני מאמינה שעוד נזכה לראות בקרוב כחבר בבית הנבחרים. בית שמש היא המנצחת הגדולה של הבחירות עם שלושה נציגים משלוש מפלגות שונות, המשקפים את הגיוון היפה של העיר. אני בטוחה שקטי, עומר ומשה ישימו את בית שמש בראש סדר העדיפויות ויהיו הנציגים הנאמנים שלנו בכנסת. בית שמש היא עיר שמייצרת מנהיגות בשלל תחומים – עכשיו גם בכנסת.
ציון לשבח מגיע לכם, תושבי העיר, על אחוז הצבעה של 79.7%, הרבה מעבר לאחוז הממוצע הארצי. תודה לכם שגיליתם אזרחות למופת, יצאתם אל הקלפיות והשפעתם על זהות המנהיגים שלנו ועל עתידה על המדינה. בזכותכם, בית שמש היא מודל לסובלנות, אחווה ומעורבות חברתית משובחת. מדינת ישראל והחברה הישראלית מסתכלים עלינו ולומדים מאתנו, ועל כך מגיעה לכל אחד ואחת מאתנו תודה באופן אישי".







