גאווה נשית. לא מחכים להשבעה, כבר היום הזדרזה סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר שתחנוך היום את לשכתה בבית העירייה, לשגר ברכה אישית לחברות הכנסת הטריות שנבחרו זה עתה בבחירות לכנסת ה-21.
"המחלקה לקידום מעמד האשה בעיריית בית שמש מברכת את נשות העיר אשר נבחרו אתמול לכהן כחברות כנסת בכנסת ישראל. ברכות לגב' קטי שטרית ולגב' עומר ינקלביץ. עלו והצליחו- אתן מביאות גאווה לעיר בכלל ולנשות העיר בפרט! על החתום עו"ד רינה הולנדר, סגנית ראש העיר והממונה על קידום מעמד האשה






