בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה נפתחה חקירה כנגד חשוד שעקב אי שביעות רצון תקף איש צוות רפואי וגרם נזק לציוד רפואי.
במטרה לאתר את החשוד החלה המשטרה בפעולות מתקדמות לאיתורו, בשעה האחרונה, איתרו בלשי המשטרה, בעיר בית שמש, את החשוד שהופתע מהשוטרים ובהמשך התנגד למעצר בכוח ותקף את השוטרים. אדם נוסף שהיה במקום, החל להפריע לשוטרים בביצוע המעצר, ובהמשך אף הוא תקף את השוטרים באלימות והוא נעצר.
2 החשודים (שנות ה 30) נעצרו והועברו לחקירה. החקירה נמשכת.
מן המשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות ובאפס סובלנות כנגד אלימות כנגד עובדי ציבור בכלל ובבתי חולים בפרט. אלימות שכזו פוגעת פגיעה קשה בשלוות חייהם של המטופלים והמתרפאים בבית החולים. המשטרה משלבת פעילות סמויה וגלויה על מנת לשמור על מרחב טיפולי מוגן ובטוח לכל אלה אשר נמצאים בבתי החולים הן המטפלים והן המטופלים".







