בסניפים המקומיים של המפלגות מוטרדים מאחוזי ההצבעה הנמוכים בבית שמש לעומת האחוזי ההצבעה הארציים, קטי שיטרית שמתמודדת ברשימת הליכוד העלתה פוסט לפני מספר דקות:
"חברים יקרים,
שלטון הימין בסכנה!
אני יכולה לומר לכם בוודאות שלא מדובר בספין.
המאבק בין הליכוד למפלגת לפיד-גנץ הוא צמוד, צמוד מאוד.
חייבים להדביק את הפער כדי שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר וכדי שלא נראה את לפיד נכנס ללשכת ראש הממשלה.
עתיד מדינת ישראל מונח על הכף.
צאו להצביע מחל, מחל ועוד מחל!"







