מחזור י"א של קורס דסקאים מהמכללה הלאומית לשוטרים, הגיע למרכז היום לקשיש בבית שמש לפנק את הקשישים בארוחת בוקר עשירה, פעילות מחבקת ומשחקים שונים.
צוות הקורס בפיקודם של גבי לוין ורפי אוחנה, בילו עם הקשישים והנעימו את זמנם.
יישר כח על פועלכם אנו מאחלים לכם תמיד בהצלחה וגאים בכם.








