הבוקר נפגשה ראש העיר עליזה בלוך עם עובדי הרשות הלאומית לביטחון קהילתי בבית שמש, שבהנהגת מורן יצחק, מנהלת התוכנית. 

עליזה כידוע דוגלת בשינוי תודעתי ועל כן מציבה את חשיבותו של השיח והמילים הנאמרות בו:

"אמרתי לעובדים המסורים שאני מבקשת שנפסיק להשתמש במילה "מאבק", במיוחד כאשר אנו מדברים על נוער. בית שמש ידעה הרבה מאבקים והגיע הזמן להפוך אותם להזדמנויות, לייצר שיח חיובי ולהימנע ממתחים ומהתלקחויות. אנחנו כעירייה, ובכלל זה עובדי הרשות לביטחון קהילתי, צריכים ליצור תחושת משמעות לנוער ולגרום להם להרגיש שייכים ומוגנים. יש לנו עובדים מצוינים, ואני בטוחה שבעז"ה נעמוד באתגר." כתבה עליזה בדף הפייסבוק שלה