הדו קיום הופר? תושבת העיר שני שיטרית העלתה פוסט עם תיעוד של חסימת כביש באזור התעשיה לכיוון כביש 10, ללא הפרעה וללא מעבר הרכב בתוך השכונה החרדית: "הכביש בין איזור התעשייה בית שמש לכיוון מחסיה / יציאה לכביש 10. אחרי שחסמו בשער את היציאה מחפציבה , ובירידה מהרמה לאותו הכיוון נמצאת אותה שיירה של חסימה עם קרטונים/קרשים/אבנים. נראה לכם הגיוני? (וכמובן שמצד ימין שיירה של ילדים צועקים שיקצה וכדומה )"
שנדע ימים טובים יותר!







