אמש (רביעי) העובדים הקהילתיים והמתכננים האורבניים של עיריית שירושלים הגיעו לביקור מיוחד בבית שמש, במסגרת סדנה של מכון ירושלים למחקרי מדיניות.
קבוצה הגיעה ללמוד על מרחבים משותפים ורב מגזריות,  המפגש החל בפאנל נשים במדרשת בית שמש משם המשיכו לשיחה עם מנהלת בית הספר תפנית, פאנל באגף הנדסה בו פגשו את חבר המועצה שמעון גולדברג, מירה שם טוב, יעל היימן ורחלי בן שטרית, מפגש עם חברי קיבוץ תמוז ולסגירת היום פגשה הקבוצה את ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.
דרך הסיור הזה זכו חברי הקבוצה לפרק את המונח מרחב משותף ולבחון מחדש את ההזדמנויות לחיים משותפים ואת המפגשים האנושיים של קהילות שונות ותושבים.