יום המעשים הטובים נבחן לא רק במעשה, גם על זה יש שכר. כשעושים מעשה טוב גם מתאמץ, הוא מזכה שכר גם על מאמציו אלו. וכאשר המעשה מתמשך לאורך זמן, מה תגידו? בודאי ובודאי שהעושה ראוי לכל הערכה.
שימו לב לתמונה הנ"ל. גילה אדרי, תושבת בית שמש, עסוקה וטרודה בקיום המשפחתי בעיר, מעבר לכך החליטה ועשתה. מידי שלישי, פעם בשבועיים, היא עולה לבית החולים שערי צדק, עוברת בין קומה לקומה, בין חדר לחדר, בין מיטה למיטה ופונה לכל חולה לשמחו. אל גילה, ליצנית רפואית, מצטרף בכל יום כזה שותף מתנדב , ביום שלישי האחרון (אתמול) מצאנו אותה בקומת הכניסה בבית החולים כשהא מחופשת לליצנית יחד עם ג'קי עזרא ושניהם ביחד משמחים ומצחיקים חולים. איזו התרגשות, איזה כייף...
איך משמחים? שקית עמוסה בכל טוב ממנה שולפים ומחלקים לחולים בלונים, כלי זמר כאלה ואחרים. והחולים מתמוגגים ברגע אחד, שוכחים ממחלתם, שוכחים מהכאבים, מהאחיות הנחמדות נכנסות ודורשות בשלומם, ומתפנים להיות רגע עם הליצנים הרפואיים.
בית שמש מצדיעה לך גילה, יישר כוח גדול. את מהווה מודל לנשים רבות בעיר, חסרות מעש או מחפשות תוכן.







