עליזה בלוך פורשת מתפקידה ומצטרפת לנפתלי בנט,
בחירות תוך 90 יום, על כיסא ראש העיר ישב משה שיטרית סגן וממ ראש העיר עד לבחירות, שיתקיימו תוך 90 יום מהיום.
אחרי פחות מחצי שנה בתפקידה ורצון אימיתי לשינוי ראש העיר עליזה בלוך הודיעה על סיום תפקידה,
ורגע לפני הבחירות מצטרפת לימין החדש בראשות נפתלי בנט,
"התחלתי את השינוי בבית שמש אך אני כבולה במקרים מסויימים, אני מאמינה שכעת אוכל להשפיע בגדול יותר לטובת העיר ויהיו לי יותר יכולות לעזור לעיר שאני כ"כ אוהבת" .
המערכת מאחלת הצלחה בדרך החדשה ומקווה שתביא לעיר כבוד ושינוי אמיתי.







