הזמנה לבוא הערב לכנס עבור הזוכים אותו יזמו ראש העירייה וסגנה בהגרלת מחיר למשתכן בשכונת נווה שמיר הוצה על לחות המודעות ועל קירות ברחבי העיר. הכרוז (לא חתום שם המפרסם) מזמין למפגש הזה כדי להתריס.. "כיוון שרובם המכריע של הזוכים בהגרלות הם בני הציבור החרדי חובה קדושה על כל אחד ואחד בוא ולהשתתף, אנשים נשים בכדי להראות לכלל ציבור הזוכים שהשכונה תהיה שכונה חרדית לכל דבר".
בכוונת המפרסמים להתסיס כנגד הרעיוןן אותו החל משה אבטבול לחלק את הבניה בעיר: נוה שמיר לציבר הכללי, ורמה ד לחרדים. יוזם הכרוז מזמין כל מי שרק מעוניין להיות שם, בכוונת מכוון לקבוע רוב נוכח של חרדים. "להראות נוכחות חרדית מלאה ומוחצת- לכריע שבית שמש חרדית".
אם איכפת לכם וגם אם אינכם רשומים כזוכים במחיר למשתכן בואו לכנס והפגינו כנגד תופעת החמדנות.







