לאור הצלחתם של מפגשי תרבות שישי האחרונים, עיריית בית שמש והעומדת בראשה ד'ר עליזה בלוך מזמינים את הציבור הרחב למפגש השלישי בסדרת המפגשים של תרבות שישי שיתקיים היום (שישי)  באולם אשכול פיס. בשעה 10:15 התכנסות לקפה ומאפה, ובשעה 11:00 יחל הראיון הראשון. במפגש יתארחו פרופ' יפעת ביטון מתמודדת ברשימת גשר, שרת המשפטים ויו"ר הימין החדש איילת שקד, אורית סטרוק המתמודדת ברשימת איחוד מפלגות הימין, מירב כהן המתמודדת ברשימת כחול לבן, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ממפלגת הליכוד. ינחה את האירוע המגיש הראשי והפרשן הפוליטי של ynet - אטילה שומפלבי. 
ראש עיריית בית שמש ד'ר עליזה בלוך, סגניה, וחברי המועצה, יכבדו בנוכחותם את האירוע. 
נתראה כולנו יחד בשישי תרבות, בבוקר של קפה ומאפה, אקטואליה תרבות ופנאי, כי זה באמת מגיע לנו! 
מצפים לראותכם

לדף האירוע בלוח האירועים של 'שמשנט'