בהמשך להודעה על סגירת המים עקב פיצוף בקו ראשי.
נכון לעכשיו הודיע התאגיד על פעילות במתכונת חירום לתיקון התקלה בהקדם.
במקביל יתארגנו לחלוקת מים ע"י מיכליות החירום.
בשלב ראשון החלוקה תהיה למוסדות חינוך ובהמשך לכלל התושבים באזורים בהם אין מים.
בהמשך נמשיך ונעדכן בהתפתחויות.
שמשנט







