לאחר דיווחינו על פריצת השריפה אתמול בערב בסטקיית דקר, כוחות הכיבוי הוקפצו והשריפה כובתה, ללא נפגעים ב"ה.

אנו מעדכנים כי הסטקיה שבה לפעול כרגיל.