שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף יוסי אסרף מתחנות האלה/בית שמש פעלו לפני שעה קלה לחילוץ לכודים מרכב פרטי בצומת עציונה, לוחמי האש חילצו שני לכודים מרכב בתעלה בצידי הכביש,לאחר מכן ביצעו הצוותים ניתוק מקורות אנרגיה של הרכב מחשש להתלקחות, למקום הוקפץ מסוק פינוי בעקבות מצבו הרפואי של אחד המחולצים.
1 בינוני 1 אנוש( על פי גורמי רפואה במקום)






