את שיעור האזרחות הזה תלמידי ביה"ס 'ברנקו וייס' לא ישכחו, היום (שלישי) הגיע נשיא מדינת ישראל מר ראובן ריבלין לביה"סיחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, להעברת שיעור אזרחות לכיתות י"ב.
פורסם בתאריך: 26/03/2019 11:48
את שיעור האזרחות הזה תלמידי ביה"ס 'ברנקו וייס' לא ישכחו, היום (שלישי) הגיע נשיא מדינת ישראל מר ראובן ריבלין לביה"סיחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, להעברת שיעור אזרחות לכיתות י"ב.