הכביש המחורר או המקולל על שום הקללות שפולטים מפיהם מאות נוסעי הכביש הזה זוכה לטיפוח, כך פורסם, כך נתבשרנו.  והעבודות אפילו החלו שם לפני שבועיים, מדרכה אחת  נחפרה ואדמת כורכר פוזרה עליה. אבני שפה הובאו  ואפילו שלט אזהרה הוצבו לאורך הכביש...  אלא מאי?

העבודה מתנהלת לסירוגין, עצלנית משהו. יום כן, יומיים לא. וההמשך יבוא בשבוע הבא.... ינסו להסביר זאת אולי בפורים, בגשם, רק דיבורים. כי היו ימי הפוגה בהם השמש נעימה לעבודת חוץ שכזו. ובינתיים הולכי הרגל נאלצים לרדת אל הכביש תוך סיכון חייהם. 

ובכלל למה לא  עושים את העבודה בצוותים מורחבים, לא שניים שלושה עובדים אלא עשרה עשרים אנשי צוות.

גם היום נראית המדרכה מיותמת מעובדים, לא בגלל פורים ולא בגלל הגשם. כי אין את שניהם. אז בבקשה  לתשומת לב מנהלי עיריית בית שמש.

אנחנו נמשיך לעקוב לראות כיצד מתקדמת העבודה ולמצבנו חוסר התקדמות העבודה.  חבל.  

המדרכה מחוסרת העובדים כפי שצולמה היום