הכנס הראשון של נווה שמיר יוצא לדרך! ב- 31.03.2019 יום א' בשעה 19:00 יתקיים כנס לכל זוכי הפרוייקט "מחיר למשתכן בנווה שמיר", מטעם עיריית בית שמש בהיכל הספורט שייבר.
בהודעה שנמסרה לתושבים כתבה ראש העיר, עליזה בלוך כי עיריית בית שמש שמחה ומברכת על התרחבותה של בית שמש בבניית מבנים ודיור שפונה לקהל הציוני "כפי שתוכנן גם בעבר עתידה 'נווה שמיר' להיות מותאמת לציבור הכללי ולציבור הדתי לאומי. במקום יתוכננו שטחי ציבור המותאמים לציבור הכללי: חנויות, קאנטרי ותרבות, ארבעה בתי כנסת, גנים ציבוריים וכו' ... שכונת נווה שמיר תיבנה בסטנדרט גבוה המתאים לצביונכם, מבני רבי קומות,הכבישים בשכונה יהיו פתוחים בשבת והחיים במקום יותאמו לציבור הכללי ולציבור הדתי לאומי החפצים לחיות יחד" כתבה ראש העיר בהודעה לזוכי הפרוייקט.







