ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מבלה את היום במגוון פעילויות החג ברחבי העיר וגם בסיורים מקצועיים כדוגמת הסיור במפעל מנועי בית שמש: "אני מסיירת ופוגשת המון מכם במסיבות הפורים ואעלה סיכום בערב בע"ה. מוזמנים לשלוח לכאן תמונות.
בינתיים אשתף שסיירתי היום יחד עם חבר מועצת העיר מר ישראל מנדלסון הממונה על נושא התעסוקה, מסחר ותעשייה במפעל מנועי בית שמש פאר התעשייה הישראלית.
תענוג לראות מקצועיות התפתחות והרחבה. סיכמתי עם מנכ"ל המפעל על המשך התרחבות. על הקמת מרכז ארצי ובית ספר להכשרה מקצועית בסמוך למפעל. הזדמנות לשלב גם חינוך, גם שיוויון הזדמנויות גם תעסוקה וגם תעשייה".