רגע לפני חג הפורים, לוחמי האש מתחנת בית שמש ובנות עמותת דרו"ר יזמו וארגנו פרוייקט חלוקת משלוחי מנות למשפחות שכולות בבית שמש.

הפרוייקט יצא לדרך בשיתוף פעולה עם 'בית הבנים' אשר ממונה עליו משה שטרית, סגן ומ"מ ראש העיר.

יישר כח לכל העוסקים במלאכה, וחג פורים שמח לכל עם ישראל!

קרדיט: ליחי בן לולו דובר תחנה איזורית בית שמש, דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית בית שמש