בלשי משטרת ישראל עצרו הלילה בכפר צוריף שביו"ש 3 חשודים בחשד שפעלו כחוליה וביצעו התפרצויות בעיר בית שמש.*
במשטרת ישראל מתנהלת חקירה סמויה בעקבות מספר מקרי התפרצות שאירעו לאחרונה באזור העיר בית שמש ושכונת רמת בית שמש בפרט, ובמהלכה אספו חוקרי המשטרה ראיות וממצאים ששולבו בעבודת מודיעין מאומצת והביאו יחד לאיתור זהותם של 3 החשודים.
*הלילה, פשטו בלשי המשטרה בשיתוף כוחות צבא בכפר צוריף, על בתיהם ועצרו את 3 החשודים חברי החוליה בשנות ה - 40 לחייהם.*
*בחיפוש בבתיהם נתפסו אלפי שקלים ורכוש נוסף החשודים כגנובים.*
לפני זמן קצר, מעצרם הוארך ב - 8 ימים בבית המשפט הצבאי עופר.
*במשטרה ציינו, משטרת ישראל לא תהסס לפעול כנגד העבריינים בכל האמצעים שיש ברשותה, ותדאג להגיע לכל חשוד, בכל מקום בו יימצא או יתחבא על מנת להביאו לדין בגין מעשיו ולהשיב לאזרחים את רכושם שנגנב.*







